Webbshop
Butiker
Kundservice

Reklamation - Stalands

På grund av rådande omständigheter under Corona-pandemin så är handläggningstiden för serviceärenden just nu något längre än normalt. Vi gör dock självklart vårt bästa för att kunna hjälpa dig så snart vi kan. 

Reklamation vid köp i fysisk butik

Vi har en reklamationsavdelning som hjälper dig som kund om din köpta vara har ett fel eller en skada. Om det händer så kontaktar du i första hand den butik där du köpt din vara. Se kontaktuppgifter under fliken Butiker.

Reklamation vid köp i webbutiken

Om du som kund har handlat i webbutiken så fyller du i formuläret nedan. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi:

  •           - Ordernummer alternativt serviceordernummer (påbörjat reklamationsärende).
  •           - Felbeskrivning av fel/skada.
  •           - Foto på fel eller skada på möbel samt en helbild av möbeln.
    •           - Bild på etikett/stämpel på möbelns produkt-ID.
    •           - Bild på emballage/kartong.

Reklamationsavdelningen finns tillgänglig på telefon 08-556 505 58 vardagar mellan kl 10-12. Alternativt mejla till reklamation@stalands.se.

Läs mer om reklamationsrätt vid köp i webbutiken under Köpvillkor

 Namn * 

Telefon * 

E-postadress *

Ordernummer eller servicenummer *

Ladda upp bilder (max 2mb / bild)




 
Beskrivning av fel eller skada:

* Obligatoriska fält