På grund av rådande omständigheter under Corona-pandemin så är handläggningstiden för serviceärenden just nu något längre än normalt. Vi gör dock självklart vårt bästa för att kunna hjälpa dig så snart vi kan.
Reklamation vid köp i fysisk butik
Vi har en reklamationsavdelning som hjälper dig som kund om din köpta vara har ett fel eller en skada. Om det händer så kontaktar du i första hand den butik där du köpt din vara. Se kontaktuppgifter under fliken Butiker.
Reklamation vid köp i webbutiken
Om du som kund har handlat i webbutiken så fyller du i formuläret nedan. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi:
-
- Ordernummer alternativt serviceordernummer (påbörjat reklamationsärende).
-
- Felbeskrivning av fel/skada.
-
- Foto på fel eller skada på möbel samt en helbild av möbeln.
- - Bild på etikett/stämpel på möbelns produkt-ID.
- - Bild på emballage/kartong.
Reklamationsavdelningen finns tillgänglig på telefon 08-556 505 58 vardagar mellan kl 10-12. Alternativt mejla till reklamation@stalands.se.
Läs mer om reklamationsrätt vid köp i webbutiken under Köpvillkor